Filem Pendek by HAS Filmmaking Academy

11:57 PM






Assalamualaikum.


 


Ok. Masa mula-mula aku tgk filem pendek Sahabat ni.
First impression.
Cantik baju. Haha
Second, aku suka sound diaaaaa. Sgt best dan menimbulkan saspen.
Lepastu bila hampir sampai ke tengah cerita. Degupan jantung aku yg tadi berdegup kencang sebab sound dia yg saspen, kembali normal. (Nak kata berhenti tapi eh macam tak logik la kan)

Dan bibir aku mula mengukir senyuman. Makin lama makin lebar dan lebar dan lebar hinggakan gigi arnab aku mula menunjukkan diri. Hingga ke gigi seterusnya dan seterusnya lagi. Kemudian. Bunyi seperti cerek air yg sudah masak pula berbunyi. Makin kuat. Lalu ia sudah tidak tahan lagi. Lalu ketawa yang aku pendam lama sudah tak dapat dibendung lagi. Bhahahaaa. Gelak pecah.

Lepastu aku macam ish apebenda la sapora ni gelak macam hape. Benda ni mesti ada pengajarannya. Kot. Heheh

Lalu aku tengok buat kali keduanya.

Aku perasan disaat akhir video tu. Si pembaca doa itu pun mendoakan sahabatnya dengan doa yang baik. Ohh bagusnya lahai mamat ni. Aku harus mencontohi dia.

Tapi aku masih tak berpuas hati dengan apa yang aku dapat. Dan aku pun menonton filem pendek Sahabat ni buat kali yang ketiga.

Dan pertanyaan yang aku soalkan dipenghujung video ni adalah : "Kenapa dia tak kejutkan kawan dia dan tahajud sekali?"

Doa dan amal. Itulah yang terbaik. Kan?

Dan mungkin ada pendapat anda mengenai filem pendek Sahabat ni. Jom share?

Hamasah As Syabab.
Challange the Norm.

Simply because this current life, is just plain boring. (Ok ni aku memandai je reka. Heheh)








Sebarang komen, cadangan dan kritikan boleh dipanjang ke facebook page Hamasah As Syabab.
InsyaAllah anda akan dilayan dengan mesra sekali! 

:)
Moga terus istiqamah. 












You Might Also Like

0 White pearl(s)

Followers

Like us on Facebook