Anda faham tak bila

12:10 AM



Anda faham tak bila anda rasa macam sangat sangat bersemangat. Setelah diberi semangat. Rasa ringan dan bersemangat sangat sampai rasa macam nak buat semua benda sekarang.
Sampai rasa macam nak fokuskan dekat satu bidang je sekarang. 
Sampai rasa nak TERBANG.

That's how i felt right now.

Rasa macam nak berhentikan masa sekarang. Sebab entah bila la lagi aku dapat rasa macam ni. 

Sungguhlah, pengaruh sahabat sangat penting.
Sahabat yang berwawasan tinggi, maka kita pun mahu berwawasan tinggi.
Sahabat yang berjaya/berusaha untuk berjaya, maka kita pun mahu berjaya/berusaha untuk berjaya juga.

 Sahabatku buatku terbang. Eheh.

Maka bersahabatlah dengan sahabat yang baik dan yang sedang melakukan perkara-perkara kebaikan.
Maka insyaAllah kita pun akan terdorong dalam  melakukan perkara kebaikan. 

Untuk sahabat-sahabat aku yang aku hormati kerana Allah. 
Terima kasih. Terima kasih yang tidak terhingga. Walau mungkin kau sudah bosan dengan ucapan ini.
Tidak dapat aku balas segala yang telah kau curahkan kepada aku.

Moga kalian sentiasa dalam jagaan Allah. 

:)


You Might Also Like

0 White pearl(s)

Followers

Like us on Facebook