Metamorfosis (buat aku nangess)

11:01 PM



http://www.youtube.com/watch?v=2xoAUwqsMjU

Aku tengok video ni dalam kereta. Menangeh nangeh. Haha.
Aku tak pasti the solid reason sebab apa. Tapi part last-last tu. Haa time tu dah mula meleleh. Haha. Nasib baik sempat cover umi tak nampak. Heheh.

Haa. Mungkin sebab part recovery tu aku macam boleh relate dengan sedikit dari part hidup diri aku. Tapi takdelah exactly the same pon.

Part dlm hidup aku bila mana aku mula sedikit sedikit mengenal makna sebenar aku hidup kat dunia ni. Dan mengingatkan aku bahawa aku takkan selamanya akan selesa dengan tahap aku sekarang.

Aku boleh tersungkur ditengah jalan.  Aku boleh jatuh tak bangun bangun. Tapi aku kena bangun gak!
Macam tak faham kan aku cakap apa? Haha. Monolog sendiri. Kbai.

Sebab.
Hidup ni bukan pasal kita sorang ja.



...
More about youtuber di atas
is heree . Aku ada cerita pada perivous post ;)

You Might Also Like

0 White pearl(s)

Followers

Like us on Facebook