Dia bukan youtuber biasa.

9:58 AM

Assalamualaikum. 

Ehem ehem
Haha. Lamanya aku tak post video kat blog

Bila jumpa benda best tu kan, rasa macam rugi je kalau tak kongsi dengan orang. 
So harini aku nk kongsi benda best.. haha haaa. 

Ok camni, dulu kan aku selalu post video - video awesome yang juga sedikit sebanyak telah mengubah diri aku to be a better person than I was before.
Am I ? Doakan aku. 

Antara video yang aku selalu recomend are ,
Matluthfi,
Maria Elena,
Mr The All Shared,
Aisyah Shakirah,
Nadia Syamila,
(Boleh search mereka yang osem ni kat youtube iA)

So sekarang ~~
Tibalah masanya. Trurururururuurrrr *drumroll*

Tolong tepi sikitt. Bagi laluan dekat ...
The new rising daiegrapher...
Hamasah As Syabab !! *clapclap*

Tengoklah video ni. Ni video HAS ( Hamasah As Syabab) yang first sekali aku tengok. 

Haha. HAS kata video ni video yang paling kartun yang dorang buat. Haha. 
Tapi sebenarnya video kartun ni la yang orang suka sebenarnya . Heheh. 





Video dorang superb. Kemas. Clean. Beauty. Cewah. Haha jadi... amat rugilah kalau kome tak tengok video2 dorang ni. Sangat2 bermanfaat. 

Dari HAS ni lah aku macam tersentak dan tersedar walaupun before ni tau. Tapi tak pernah amik kisah pun. Pasal apa yang aku sebagai pemuda boleh buat untuk membantu ummah. Tak tau kelebihan kita? Or.  Takde kelebihan? Jangan risau. There's a lot that we can do with our main capability. 

Which is...? Tenaga
Yes. Tenaga kita broh. Masa muda ni lah kita kena gunakan sehabis baik tenaga yang kita ada ni. Takkan nak tunggu perut boroi kaki gegar2 baru nak tolong ummah? 
Takde kelebihan itu cerita belakang la. Sebenaranya bukan takde. Kita je belum jumpa lagi.
Semua org ada kelebihan masing2.
Aku pun taktau lagi apa sebenarnya kelebihan aku heheh
Sedang mencari.

Jadi jom ah kita menyerahkan tenaga pemuda kita kepada ummah. Antara cara caranya is, kita boleh tolong HAS dalam menjayakan misi mereka dalam mengubah dunia perfileman negara yang semakin nazak ni. 

HAS perlukan insan macam anda!
Jom bantu !

Hamasah As Syabab

Facebook  :  https://www.facebook.com/spiritoftheyoungones

Website : http://hamasahassyabab.com/

Youtube : http://www.youtube.com/channel/UCxV6ngFUlYo2Z3PgtWLn7aw

You Might Also Like

0 White pearl(s)

Followers

Like us on Facebook