Asal nak update je .............

2:43 AM

Assalamualaikum and a veghy good midnight


Asal aku nak update blog je kann. ada je benda yang menghalang*cehh* haha menghalang aku dari hapdate blog aku yang dah lama tah hapdate ni kan kann.


Asal nak update je mesti


✿ mesti kadang idea first dah kencang dah. dah laju dah masa first first. masa dah tengah tengah tapi ada benda dalam kepala hotak aku yang buat aku berfikir sejenak and terus lupa pasal blog.


 lepastu kadang tengah type tu tangan gatal nak bukak benda lain sampai berlarutan. Konon nak carik idea. tapi sampai boleh lupa point sebenar tajuk.


✿ takde idea langsung. AHAHHA. ini sangat krital tahap maksima.


✿ Aku terlalu memikirkan tajuk before aku bukak blog lagi. faham? Contoh kata kata yang aku nak type dalam blog dah bermain tali skipping dlam kepala otak tapi blogger tak bukak lagi. Maka bila dah bukak blogger, idea tu jadi basi dan berhenti setakat tu je. Haih dugaan.


✿ aku terlalu leka dating ngan orang kat Facebook ke twitter ke sampai aku lupa blog. Haihh kesian blog aku ni. asyik dipinggirkan. hehehhe. ampun ya blog


Okay follow I k kat twitter and facebook link di sebelah kiri anda. Jangan pandang kiri! haha. kiri blog :P
Opps iklan hehe.


 Tu jelah apa yang aku nak sampaikan. Seriously entry tanpa dirancang. Okay la tu. Kan ? hehe. 




pergh kalau ada typewriter macam ni takkan tinggal blog punye. haha. cuma persoalannya. Dimanakah screen nya ? hahahaha. sila fikir. 
Stay tune for entry yang bakal aku tulis. 
BAKAL. Entry dirancang. haha 
Hipokrit. 
Typical Mentality


cehh apesal aku macam bajet ramai readers je ni? *mukamintaksepak* hahaha. gedebush. Buang angan angan. haha. aku tulis purple tu tak nak bagi lupa. :P


Faham ? Sudah pukul 2 pagi. Annyyy angkat kain jemuran hujan dah turuunnn. HAhaha. merepek Bye. Till then xx 

You Might Also Like

0 White pearl(s)

Followers

Like us on Facebook