You are beautiful. Yes YOU :)

12:04 AM

Tengok ni tengok ni. Vlogger perempuan yang berdakwah.
 Ada banyak lagi yang aku kena belajar. Ada banyak lagi yang aku tak tahu. Ada banyak lagi benda yang aku sangat jahil bila membuat sesuatu keputusan, perbuatan, and percakapan.

Semoga kita semua mendapat faedah dari apa yang mereka sampaikan. 

okay mula mula aku jumpa dia ni.
siapa tahu umur dia berapa? hehehe. pepandai la kau carik :D


then aku jalan jalan kat profile facebook MrTheAllshared. alaa. tak ingat ke ? 
tengok SINI

Haa ingat dah kan yang mana ?
Okay lepastu aku jumpa yang ni pulak



K dah tengok dah ? Ada lagi. ni yang best and menusuk jiwa aku ah. Kata kata dia menyedarkan aku 


ni lah yang aku jumpa setakat ni. Kalau ada lgi, bagitau lah eh. Support them. Share this to your blog, facebook or even twitter. heheh. Dah jelas disitu, SHARE. means, bila kita share, kita pun dapat pahala sebab sebarkan kebaikan. kan ?

Aku nak sangat berubah , berhijrah ke arah macam mereka ni. Insyaallah :'D

Okay. That's all, Assalamualaikum. :)

#btw, okay tak blog aku sekarang ni? hehe. :P



You Might Also Like

1 White pearl(s)

Followers

Like us on Facebook